Výběr zboží a nakupováníDoprava a platbaPoškozené nebo chybějící zbožíOdstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Výběr zboží a nakupování

Zboží jsme rozdělili do kategorií, které si můžete prohlížet po kliknutí na rubriky tyrkysové barvy v hlavním menu eshopu. Vyberte si konkrétní druh zboží, zvolte variantu hmotnosti nebo velikosti, počet kusů a poté klikněte na Přidat do košíku. Zvolené zboží se uloží v Košíku a vy můžete pokračovat v nákupu, nebo přejít do Pokladny k dokončení objednávky.
Obsah Košíku si můžete kdykoli během nakupování prohlížet a upravovat po kliknutí na Košík v pravé horní části stránky.

Dokončení a odeslání objednávky

Pokud máte vybráno a chcete dokončit objednávku, klikněte na Košík, zkontrolujte si položky svého nákupu a zvolte Pokračovat do pokladny.
V pokladně vyplňte doručovací adresu, případně i fakturační, pokud se liší od adresy dodací. Vyberte si způsob dopravy a platby zboží, potvrďte souhlas s našimi obchodními podmínkami a zvolte Odeslat objednávku.

Potvrzení a zpracování objednávky

Ihned po odeslání objednávky vám do emailu zašleme potvrzení, že jsme ji přijali. Najdete v něm informace o objednaném zboží, způsobu dopravy, potvrzení o platbě, příp. platební údaje k jejímu provedení. Pokud vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. Zkontrolujeme vámi zadaný emailový kontakt a pošleme vám potvrzení znovu.
Zpracování objednávky probíhá ihned po jejím přijetí. Veškeré naše zboží máme skladem, takže objednávku expedujeme nejpozději následující pracovní den po jejím přijetí. Po předání zboží dopravci vám zašleme emailem fakturu a sledovací číslo zásilky.

Faktura k zakoupenému zboží

Fakturu (daňový doklad) k zakoupenému zboží od nás obdržíte na email, který jste vyplnili v objednávce. Pokud jste se v našem obchodě zaregistrovali, máte faktury uložené v přehledu svých objednávek v dolní části stránky v sekci Váš účet.

Doručení zboží

Způsob dopravy si vyberete v pokladně. Při využití přepravní společnosti od nás dostanete emailem číslo zásilky a můžete ji sledovat.
Vybrat si můžete z následujících možností:

Zásilkovna
doručení na výdejní místa Zásilkovny
59,- Kč
Zásilkovna
doručení na adresu
79,- Kč
Česká pošta - Balíkovna
doručení na výdejní místo
59,- Kč
Česká pošta - Balíkovna
doručení na adresu
89,- Kč
Osobní odběr
na adrese sídla firmy - recepce budovy Atrium House, V Olšinách 2300/75, Praha 10 - Strašnice - na místě lze zaplatit v hotovosti nebo on-line platbou (předložíme vám QR kód k platbě)
0,- Kč


Platba

Pokladna vám nabídne následující možnosti platby:

GoPay - platební kartou on-line
platba proběhne ihned
0,- Kč
On-line bankovní převod
platba proběhne ihned
0,- Kč
Bankovním převodem
zboží vám odešleme, jakmile je platba připsána na náš účet nebo od vás obdržíme doklad o zaplacení. Platební údaje vám zašleme emailem.
0,- Kč
Dobírkou při převzetí
v hotovosti nebo platební kartou podle možností vybraného dopravce.
30,- Kč

Platba kartou on-line

Pro on-line platbu kartou využíváme zabezpečenou platební bránu GoPay.
Pokud se vám platbu kartou nepodaří uskutečnit, například kvůli nepovoleným platbám na internetu nebo nedostatku peněz na účtu, nic se neděje. Nemusíte dělat nákup znovu. Dostanete od nás upozornění emailem, že objednávka není uhrazená a budete ji moci zaplatit znovu.

Poškozené nebo chybějící zboží

Před převzetím je nutné zásilku zkontrolovat. Pokud najdete poškození (proříznutí, proražení, promáčklý obal), nechte tuto skutečnost zapsat do přepravního listu. Zásilku nepřebírejte a ihned nám zavolejte.
Pokud zjistíte poškození zboží až po převzetí zásilky nebo po jejím rozbalení, vyfoťte poškození a pošlete nám fotky na náš email: info@edafe.cz. Připojte k nim stručný popis poškození a číslo faktury. Ozveme se vám a domluvíme se na dalším postupu.
Zjistíte-li po rozbalení zásilky, že nějaké zboží chybí, ačkoli bylo objednáno, zavolejte nám. Zkontrolujeme objednávku a fakturu a chybějící zboží vám pošleme.

Bezdůvodné nepřevzetí

Zboží, které si u nás objednáte, musíme vyskladnit, zkontrolovat, vyfakturovat, zabalit a odeslat. Pokud si zásilku bezdůvodně nepřevezmete, jsme oprávněni naúčtovat vám náklady, které nám tím vznikly.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Podle zákona máte právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupit od smlouvy ale zákon neumožňuje v případě, že jste si koupili zboží v uzavřeném obalu, zboží z něho vyňali a není možné je z hygienických důvodů vrátit zpátky, nebo pokud jste tento obal porušili.
Odstoupení od smlouvy je nutné nám doručit v písemné formě, nejlépe emailem na naši elektronickou adresu: info@edafe.cz., popř. poštou na adresu naší společnosti: Dafé s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10 – Strašnice.

Můžete využít formulář pro odstoupení od smlouvy. Do emailu nám pošlete sken nebo fotku vyplněného a podepsaného formuláře. Přijetí odstoupení od smlouvy vám potvrdíme.
Odstoupíte-li od smlouvy, jste podle zákona povinni vrátit nám zboží, které jste od nás obdrželi, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nám zašlete na naši adresu Dafé s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10 – Strašnice. Náklady na vrácení zboží hradíte podle zákona vy.
Na adrese našeho sídla nám můžete písemné odstoupení od smlouvy také osobně předat a současně vrátit zboží.
Pošleme-li vám společně se zbožím také dárek a vy odstoupíte od smlouvy, jste povinni vrátit nám spolu se zbožím i poskytnutý dárek.

Vrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Jakmile nám předáte zboží, které jste od nás obdrželi, nebo prokážete, že jste nám ho odeslali, vrátíme vám všechny peníze, které jsme od vás přijali, včetně platby za dopravu zboží. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste nám je platili. Budete-li si přát jiný způsob vrácení peněz, zavolejte nám, budeme se snažit vám vyhovět.
Pokud na zboží vznikne škoda, jsme oprávněni jednostranně započíst její hodnotu proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny.
Vše ostatní, včetně reklamačních podmínek, najdete v Obchodních podmínkách v dolní části stránky eshopu.

Formulář oznámení o odstoupení od kupní smlouvy